SMTP a host.allow

pupu pupu na marvin.cz
Čtvrtek Únor 21 13:54:32 CET 2002

Petr Kincl wrote:
> Dobry den.
> Do host.deny jsem dal ALL:  ALL
> do host.allow jsem dal
> sshd:   x.x.x.x
> ipop3d: x.x.x.x
>
> Posta mi prijmout lze, ale nejde odeslat. Co ma spolecneho tcpd s SMTP?
> Kterou sluzbu musim jeste v host.allow povolit?
> Dekuji
> S pozdravem
> Petr Kincl
Zdravim,
byt Vami, pouziju radeji ipchains nebo iptables. Tcp wrappers se
pouzivaji vetsinou jen pro omezeni pristupu ke sluzbam, ktere se spousti
pres inetd (coz asi sshd nebo sendmail nebude). Ale zpet k dotazu.
Timhle jste omezil pristup jen k pop3 daemonu, tj. ke stahovani posty.
Odesilani tim nijak ovlivneno neni. POKUD ovsem posilate postu z
pocitace, na kterem tuto konfiguraci pouzivate (coz jste nerekl...).
Pokud ne, budete muset jeste povolit smtp, tedy program, ktery u Vas
smtp provozuje. Opet opakuji... radeji firewall nez tohle.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/