Samba server v heterogeni siti

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Únor 21 15:06:24 CET 2002

Pekny den ;o)

> Pro win stanice pouzivam sambu a pro Mac-y netatalk+asun.

Aj jaaaaa! A problem s diakritikou mam presne rovnaky.
A este jedno malicke upozornenie. Z MACa neuvidite
subory dlhsie ako 32 znakov. Nazvy neskrati,
jednoducho ich nezobrazi. A druha dolezita vec.
Netatalk rozlisuje male a velke pismena v nazvoch!
Takze mozete mat SUBOR.TXT aj subot.txt
naraz v jednom adresari! A najhorsie je, ze MACos
s tym nepocita, takze to robi problemy!

> Ovsem s tou cestinou bude(je) problem.
> Taky jsem se setkal s problemem, ze Mac si na server
> ulozi soubor ktery se jmenuje "Icon^M" a ktery potom nejde
> smazat z win, protoze ty ho vidi pouze jako "Icon".
No, to sa da riesit v sambe. Tusim volba ako "hidden"
alebo podobne. Prosto sa definuju subory, ktore samba
klientovi nezobrazuje (typicky subory s bodkou na zaciatku).

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas
tel.: 044/5521653, fax: 044/5621454