Samba server v heterogeni siti

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Únor 21 15:15:30 CET 2002

Vladimir Rengevic wrote:

> No, to sa da riesit v sambe. Tusim volba ako "hidden"
> alebo podobne. Prosto sa definuju subory, ktore samba
> klientovi nezobrazuje (typicky subory s bodkou na zaciatku).

No ja je skryvam pres VoteFiles (ci jak se to presne jmenuje)
vcetne adresaru .AppleDouble a podobnych.
Ale pokud tam je Icon^M, tak mi ten adresar nejde smazat.
Smaze se cely obsah adrasare, ale Icon^M tam zustane :-(
Co se tyka te diakritiky, mozna bych byl pro s tim neco udelat.
Bohuzel nemam u sebe v siti Macy, takze bych to mohl testovat
pouze u zakaznika.
Pokud se tim zacal nekdo zabyvat, rad se pridam.
Treba nam potom bude pulka Evropy vdecna :-)

Roman