Tykání v konferenci

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Únor 21 14:57:49 CET 2002

Marek Blasko wrote:

> Lebo v konfere neviem ze si stary neduzivy dedko.

Souhlasim s Honzou Pazdziorou. V beznem zivote vetsina z nas kazdemu
neznamemu vyka a teprve kdyz jsou vhodne okolnosti, tak lze prejit na
tykani. Vubec nezalezi na tom, jestli dotycny je stary nerudny dedek,
nebo prodavac v samoobsluze v mem veku. Slusnost mi proste veli vykat.
Navic kdyz mi nekdo v mailu zfleku zacne tykat, tak jsem pri sve
skleroze na rozpacich, jestli ho znam, nebo neznam. Neurazi me to, ale
mate me to :-)

Michal Ludvig

PS Nejsem "stary neduzivy dedko". Alespon podle veku ne.