Tykání v konferenci

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Únor 21 16:42:26 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002 13:39:54 +0000 (UTC), Marek Blasko <blasko na vuje.sk> wrote:

> Lebo v konfere neviem ze si stary neduzivy dedko.

Ale to je snad jedno, ne? Muzu byt mladsi a mozna vitalnejsi nez Vy,
a s temi vnoucaty zatim taky nic. :-) Neni mi ale jasne, proc mi
tykate, kdyz pri setkani na ulici by Vas to mozna nenapadlo. Tedy,
mozna fakt tykate na ulici kazdemu, ale pak jste asi dost
undergroundovy, v mem okoli (ulice Brna) se to nedeje.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...