sit windowsNT & redhat 7.1

Petr Hudeček pheek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 21 15:37:59 CET 2002

1. jsem upllnej zacatecnik v linuxu.Mam rh7.1 jako pracovni stanici
X-KDE a mam funkcni sit postavenou na windows NT 4.5.Jde se dostat na
tento server z linuxu na disk kde mam jako uzivatel pridelene heslo a
misto na tomto disku.

2. potom je na tomto serveru pripojen kabelovy internet a pres
proxinu je rozveden do lokalni site.Jde toto pripojeni zdilet i na
linuxu.

3.  a jeste jeden dotaz na tomto serveru je naistalovan exchange na
postu dokaze redhat pristupovat k tomuto serveru a prijma a odesilat
postu pres tento server.

pomuze mi nekdo stemahle problemama jak konfigurovat a co?
Diky Petr
pheek na seznam.cz

"Vyhodna nabidka se neodmita ..."  Oskarovy sluzby firmam.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=20991%26url=http://www.oskarmobil.cz/cz/business/b_index.html

Exclusivni zpravodajstvi ze ZOH 2002 v Salt Lake City http://www.duhovehry.cz