sit windowsNT & redhat 7.1

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Únor 21 15:52:09 CET 2002

1.    Chtel bych pripomenout, ze tazaci veta v ceskem jazyce vetsinou konci otaznikem.
2.    Kdyz se na neco ptas, existuje jedno kouzelne sluvko, ktere da tvemu dotazu daleko vetsi sanci na
zodpovezeni.
3.    Existuje cosi, cemu se rika osloveni.

Petr Hudeček wrote:

> 1. jsem upllnej zacatecnik v linuxu.

Zapracuj na tom, abys nebyl uplnym zacatecnikem.

> Mam rh7.1 jako pracovni stanici
> X-KDE a mam funkcni sit postavenou na windows NT 4.5.Jde se dostat na
> tento server z linuxu na disk kde mam jako uzivatel pridelene heslo a
> misto na tomto disku.

Je na to Samba. Hledej smbclient a smbmount

> 2. potom je na tomto serveru pripojen kabelovy internet a pres
> proxinu je rozveden do lokalni site.Jde toto pripojeni zdilet i na
> linuxu.

Potrebujes NTLM proxy, aby ses dokazal tomu NTcku identifikovat.

> 3.  a jeste jeden dotaz na tomto serveru je naistalovan exchange na
> postu dokaze redhat pristupovat k tomuto serveru a prijma a odesilat
> postu pres tento server.

Neznam Exchange, ale pokud umi POP3, pak je to ok.

> pomuze mi nekdo stemahle problemama jak konfigurovat a co?
> Diky Petr
> pheek na seznam.cz

Libor