Samba server v heterogeni siti

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Čtvrtek Únor 21 17:38:09 CET 2002

> Co se tyka te diakritiky, mozna bych byl pro s tim neco udelat.
> Bohuzel nemam u sebe v siti Macy, takze bych to mohl testovat

Ja uz jsem udelal prvni krok, sehnal jsem si jakous takous tabulku
kodovani MacOs a trochu jsem si ji proklepnul tim, ze jsem si znaky
ktere se nevejdou do nls nechal ukladat jako :HEX a zda se, ze to
celkem souhlasi, takze ted uz jen kdesi v /src/../afpd/nls
se prokousat onim makecode.c, ktere je tusim zodpovedne pri
kompilaci za vznik takovych tech /nls/maccode.iso8859-1 apod.
a zkusit ho znasilnit aby jeste vytvoril neco jako treba
maccode.iso8859-2.
Bohuzel mi na to nejak nezbyva v souc. dobe cas, takze kdyby
mi ho nekdo nejlepe zdarma poskytl alespon jeden kyblicek,
byl bych ohromne stastnej, nejsem v cecku zrovna nejlepsi,
takze o dele mi to bude trvat, takze radeji dva kyblicky.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331