Tykání v konferenci

marcel svitalsky marcel.svitalsky na openone.cz
Čtvrtek Únor 21 17:55:57 CET 2002

Honza Pazdziora wrote:

> Ale to je snad jedno, ne? Muzu byt mladsi a mozna vitalnejsi nez Vy,
> a s temi vnoucaty zatim taky nic. :-) Neni mi ale jasne, proc mi
> tykate, kdyz pri setkani na ulici by Vas to mozna nenapadlo. Tedy,
> mozna fakt tykate na ulici kazdemu, ale pak jste asi dost
> undergroundovy, v mem okoli (ulice Brna) se to nedeje.

Dovolim si tu preposlat odpoved p. Olsaka z TeXove konference na stejne tema,
protoze s ni v zasade souhlasim:

"""

Dobry den,

myslim si, ze by asi nikoho neurazilo elektronicke tykani, ale asi
nikoho nebudeme nutit k tomu, aby nam povinne tykal. Proste, domluvime
se na tom, ze je nam to jedno, OK? V nekterych jazycich lide
tento problem neresi, coz jim muzeme tak trochu zavidet.

Petr Olsak

"""

Osobne mi to automaticke internetove tykani ponekud prilis pripomina ruzne
odrudy buranstvi (bolsevickou nizkost, americkou stadnost, ...), jez jako mor
zaplavuji svet, ale snazim se to neresit.

Marcel Svitalsky