dockstation u IBM ThinkPad T20

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Únor 21 19:05:48 CET 2002

Zdar

Vytahnout ho muzete tak, ze po hibernaci odpojite dock od site a tim pusti
relatko, nicmene pokud ho pote zapnete tak bios to pozna a nabidne vam, ze
jej muzete bud strcit zpatky do docku nabo bootovat bez obnoveni stavu z
hibernace coz je oboji nanic ;-(((
Mozna, ze by to slo vypnout nekde v biosu, ale zatim jsem po tom nepatral.

Pokud mam spusteny linux bez docku a pak jej po hibernaci dam do docku tak
mi chodi i sitovka i pripadne externi (v docku) FDD. s HD v docku jsem to
ale nezkousel. - Pouzivam jadro 2.4.9 z update RH7.2.
Jo mam dojem, ze sit nabehne pote co provedu /etc/init.d/network restart.

Martin

PS. ted me napada, ze jsem zatim nezkousel jestli by fungovalo
nasledujici:
Boot bez docku -> hibernace -> obnoveni v docku -> hibernace -> obnoveni
bez docku ;o/