analyza provozu a stahovani - squid

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Únor 21 16:45:36 CET 2002

Ja osobne pouzivam webalizer (ma totiz aj slovencinu).
Co sa tyka webalizeru tak robi aj podla ip-adresy
(ak mate autorizaciu, tak aj podla usera). Nastavuje sa to
v jeho konfiguracii pozri:
ftp://ftp.mrunix.net/pub/webalizer/sample.conf

A su to hlavne polozky:
#TopSites        30
#TopKSites       10
#TopURLs         30
#TopKURLs        10
#TopReferrers    30
#TopAgents       15
#TopCountries    30
#TopEntry        10
#TopExit         10
#TopSearch       20
#TopUsers        20

A ak nechcete top uzivatelov (TopUsers) ale vsetkych, tak tam je este:
#AllSites	no
#AllURLs	no
#AllReferrers	no
#AllAgents	no
#AllSearchStr	no
#AllUsers       no

Cize ak si odpoznamkujete AllUsers a date parameter yes tak to mate co ste
chcel. Pravdaze je to potom trochu zravejsie co sa tyka miesta na disku.

Igor