kernel 2.4.17 mi asi smazal HDD

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Únor 21 21:48:03 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002, Hacx wrote:

> no ono to jadro ani nenabootuje ono to napise Kernel Panic: Unable to mount
> root
> ne

Mate vytvorenu bootovaci disketu? Bud si ji na nejakem linuxu pobliz
vytvorte, a nebootujte z ni (na commandline LILa (nebo jineho
bootloaderu) reknete jadru parametrem root= kde je root partition), nebo
zkuste nejaky zachranny rezim instalace (redhat ma nejaky ten rescue mode,
ktery se da vybrat, kdyz nabootujete z jeho cdcka, ostatni distribuce maji
dozajista taky neco takoveho).

> vymyslel :-)

Ehm ;)

> myslim že ne :-)

Precetl jste si predtim, nez jste se do toho pustil dokumentaci?
Samozrejme ze bez toho, abyste rekl bootloaderu o novem jadru (zavisi na
bootloaderu - v pripade lilo /etc/lilo.conf, grub /etc/grub.conf, etc) ho
asi tezko nabootujete.

Toto vsechno je podrobne popsano v dokumentaci.

--
JiKos.