Mplayer na Mandrake 8.1

Julius Loman lomo na lomo.sk
Pátek Únor 22 08:52:23 CET 2002

On Thu, Feb 21, 2002 at 11:43:19PM +0100, Kamil Toman wrote:

> [...]
>
> Mimochodem, downgrade/upgrade glibc a gcc smerem nahoru i dolu je zrejme
> nejhorsi mozna vec, kterou svemu tucnakovi muzete udelat. Mandrake
> stejne jako RedHat ma C++ ABI nekompatibilni se zbytkem sveta, takze to
> je dobry zaklad na SIGSEGV nove prelozenych aplikaci. Neco podobneho
> plati o zmene verze glibc - dost programu je kriticky citlivych na
> urcite chovani (verzi), kterou si pri kompilaci detekuje. S vyjimkou
> zavaznych upgradu je proto lepe drzet se pravidla, ze zmene glibc je
> lepsi se zdaleka vyhnout anebo prekompilovat cely system pod novou verzi.
myslel som upgradnut z mandrake cooker, nie z hocikade
problem je v tom, ze v glibc distribuovanom s mdk8.1 je nejaka zrada v
zdrojaku (nepamatam si presne kde to bolo uz), ale upgrade pomohol....

instaloval som na to kopec dalsich aplikacii a NEMAL SOM ABSOLUTNE
ZIADNE PROBLEMY

s tym gcc checking si precitaj manual od mplayeru...
az ti bude padat, tak si na to spomen.

s upgrade gcc ci downgrade je to tiez nie take strasne, lebo s tym gcc,
ktore je v mdk81. (2.96) sa kernel vobec neda skompilovat...