Mplayer na Mandrake 8.1

Martin Sitár martin.sitar na internet.cz
Pátek Únor 22 10:24:15 CET 2002

Kamil Toman wrote:

> Nic podobne drastickeho jsem neprovadel a ani <b>nedoporucuju</b>.
> Stacilo:
>
> ./configure --disable-gcc-checking && make && make install
>
> Mimochodem, downgrade/upgrade glibc a gcc smerem nahoru i dolu je zrejme
> nejhorsi mozna vec, kterou svemu tucnakovi muzete udelat. Mandrake
> stejne jako RedHat ma C++ ABI nekompatibilni se zbytkem sveta, takze to
> je dobry zaklad na SIGSEGV nove prelozenych aplikaci. Neco podobneho
> plati o zmene verze glibc - dost programu je kriticky citlivych na
> urcite chovani (verzi), kterou si pri kompilaci detekuje. S vyjimkou
> [...]
Cau,

no se vsim souhlasim. Jenom parametr --disable-gcc-checking, vse proslo v
poradku pri kompilaci gcc2.96 ovsem mplayer nefungoval uplne korektne
(tedka si nevzpomenu co blblo), ale po kompilaci gcc3.0 vse v pohode, takze
podle me lepsi pouzit 3.0

Martin
--
Martin Sitar