RPM balicky

Libor Dub libor_dub na email.cz
Pátek Únor 22 09:48:26 CET 2002

> Daji se RPM balicky pro redhat pouzit i pro suse?
> Pokud ne je nejaky server s rpm zamereny na suse?
>
> ML

To je moc dobrá otázka, taky by mě zajímala přesná odpověď.
Ale určitě se ještě někdo ozve.

Já jsem měl před Suse 7.2 (teď 7.3) RH7.1 a tak jsem to zkoušel.
Některý aplikace jely úplně bez problémů, některý s chybama nějak
divně. Raději dělám vše pro to, abych sehnal SuSE balíčky nebo
zkompilovatelný zdrojáky, ale pokud není jiná volba tak se to
dá.

Vím o tom, že jsou skriptíky na přeměnu jednotlivých balíčků
jedné distribuce na jinou, ale zkoušel jsem to jen jednou kdysi
a nepodařilo se mi to.

OAK

---
   ---------> Created by Email.cz