Jak pusti SMB na RH7.1CZ

Petr Hudeček pheek na seznam.cz
Pátek Únor 22 09:52:58 CET 2002

ma takovej problem ma rh7.1cz a v literature o rh jsem se dozvedel o
pusteni swatu pod X v internetovem prohlizeci.Nejde mi to. V prikladu
je uvedeno http://localhost:901. sambu mam nainstalovanou ale nevim
jak ji overit jestli mi bezi. postup pro start samby mi taky podle
literatury nesedi mel by se nachazet soubor v etc\init.d ale am
takovej soubor neni. Bylo mi doporuceno abych se mohl prihlasit na
windowsnt sit a vyuzit volne misto na tomto serveru nainstalovat
smb.tak jsem zacal instalovat rh7.1 znovu a pri instalaci jsem zvolil
aby smb nainstaloval ale si mi nebezi.Diky mo za kladnou odpoved.
Petr
pheek na seznam.cz

To co predtim jeden, mohou nyni dva. Poridte si 2 Oskarty a uzivejte si ve dvou za cenu jednoho.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=21821%26url=http://www.oskarmobil.cz/cz/products/i_index.htm