gnokii a Nokia 6210

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pátek Únor 22 10:46:09 CET 2002

Dobrý den přeji,
 chtěl bych se prosím vás zeptat, zda-li máte někdo zkušenosti
s programem GNOKII a telefonem Nokia 6210. Mám tento
telefon propojený s PC kabelem FBUS a problém je ten, že mi
nejdou posílat SMS. V xgnokii  dám-li poslat sms, program končí
ihned pádem s hlášením "neoprávněný přístup do paměti"
(jde mi jen práce s telefoním seznamem a kalendářem, jinak ni víc)
a použiji-li gnokii v příkazové řádce na poslání sms, tak se nic neděje,
program stále čeká a musí být manuálně ukončen. Používám verzi
gnokii-0.4.0pre6.
Děkuji za radu.
S pozdravem Antonín Kolísek

--