Cestina v Netscape 4.78

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pátek Únor 22 11:00:19 CET 2002

Dobry den,

 mel jsem stejny problem. Pokud pouzivate XFree-*-ISO8859-2-* fonty z
RH7.2, tak je tam nekde neco jinak a pak proste nechtskape ony fonty,
co ma zakodovany v binarce a ktere potrebuje, nenajde. A pak tam mate
rozsypany caj. Kdyz nainstalujete fonty z rh 7.1, tak to bude OK.

 On Fri,
22 Feb 2002, Ondrej Tuma wrote:

> Dobry den,
>
> mam problem v nekterych pripadech s cestinou v netscapu, presneji
> receno, tisknu stranky vidim cesky, tisknu cesky, ale u tlacitek mam
> stale problemy s cestinou a to i po aplikaci perl scriptu ktery sem
> nasel nekde na webu, snad cestina.cz neo tak nejak.
>
> To by se dalo zvladnout, ale mam problem s cestinou v mailech, ani po
> sebelepsim nastavovani kodove stranky a pismen nemohu docilit spravneho
> zobrazeni cestiny, pritom tisk je vporadku.
>
> Dekuji za radu

--zk

     "Nadavani Vam nepomuze,  dejte se na jogu."