Tykání v konferenci

Pátek Únor 22 10:21:55 CET 2002

Marek Blasko <blasko na vuje.sk> wrote:
->> Tedy, mozna fakt tykate na ulici kazdemu, ale pak jste asi dost
->> undergroundovy, v mem okoli (ulice Brna) se to nedeje.

-> je rozdiel tykan na ulici a v konfere. v konfere sme si principialne
-> rovny a navyse pri vykani sa blbo dohaduje a celkovo komunikuje.

Presne tak, ja osobne by som take nieco navrhol v realnom zivote.
Preco sa mam s niekym rozpravat akoby to bolo viac osob? Myslim ze ucta a
slusnost sa da prejavit aj inac a taktiez vykanie este neznamena uctu ani
slusnost...
 Spam is for losers who can't get business any other way.