Tykani v konferenci

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pátek Únor 22 13:14:55 CET 2002

vykanie este neznamena uctu ani slusnost...

    Presne! Ja jsem pro tykani. Sam jsem ucitel a s nekterymi studenty si f
pohode tykame (Mimo ramec skoly, protoze uvnitr by to vedeni asi
neudychalo). Jeste jsem nezazil, abych si vykal s nekym ze stejne zajmove
skupiny. Trochu radioamaterim, kdybychnekomu na pasmu zavykal, tak nejspise
se mnou prestanou za chvili vsichni komunikovat, protoze takovyto zpusob
komunikacena pasmo nepatri.

    IMHO: Pokud nekdo POZADUJE v ramci zajmove skupiny vykani, tak bud se
citi priliz stary nebo chce byt Pan nekdo nebo se od te skupiny trochu
distancuje (v tom pripade tam asi nepatri a nema tam co  delat) a nebo ma
holt trochu zkostnatele mysleni.

    btw: Co myslite,kdyz takovyto vyzadovaci vykani mluvi za sebe, rikaji
"My, Jaroslav Dupal, ..."

        MaReK (radsi mi tykejte)