OT - Zapomenuté heslo do AIXu 3.x

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Únor 22 14:12:36 CET 2002

POLÁČEK Petr wrote:
> Máme v práci veeeelice dlouho nepoužívaný IBM server RISC System RS/6000 typ
> 320H. Běží na tom AIX verze 3. Problém je v tom, že už nikdo nezná rootovské
> ani jiné heslo a nepodařilo se mi do toho nijak přihlásit.
> Potřebuji něco jako je v RH linuxu jednouživatelsý mód (lilo:linux single).

Apropo, mam identicky problem. Akorat se jedna o notebook
IBM RISC System/6000 Notebook 860 s AIX 4.1.5. Hesla neznama,
zadna media k tomu.
Asi nejdrazssi a nejmin vyuzitelny notebook siroko daleko.
Byl by na tom schopen bezet nejaky linux (jaka distribuce)?
PowerPC 603e/166 Mhz, 32 MiB RAM, SCSI disk 2,5" 800 Mb a CD-ROM,
externi floppy, TFT 12,1" 1024x768, video vstup/vystup,
PCMCIA IBM sitovka 10 Mb/s (koax).

	Majkl