OFFTOPIC : problem s qmailem

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Sobota Únor 23 11:32:23 CET 2002

Dne pá 22. únor 2002 20:05 Adam Paclt napsal(a):
> Zdravim vsechny,

protoze to neudelal administrator mailing listu, udelam to
ja. Vzhledem k Meta-FAQ teto konference jste mimo misu!
Pokud mate nejake problemy s MTA, obratte se na konferenci
sendmail na linux.cz.

A uz se, kurva, lidi vzpamatujte ! A to jak ti, kteri se
ptaji, tak i ti, kteri odpovidaji na totalne offtopic mejly.

							z.p.