OFFTOPIC : problem s qmailem

Adam Paclt forum na webstation.cz
Sobota Únor 23 17:20:36 CET 2002

Hello Zdenek,

Saturday, February 23, 2002, 11:32:23 AM, you wrote:

ZP> protoze to neudelal administrator mailing listu, udelam to
ZP> ja. Vzhledem k Meta-FAQ teto konference jste mimo misu!
ZP> Pokud mate nejake problemy s MTA, obratte se na konferenci
ZP> sendmail na linux.cz.

ZP> A uz se, kurva, lidi vzpamatujte ! A to jak ti, kteri se
ZP> ptaji, tak i ti, kteri odpovidaji na totalne offtopic mejly.

ZP>                                                         z.p.

Myslim, ze jsem se prihasil do dobre konference, protoze chci poradi
od lidi, kteri muj problem jisto jiste resili.. a muj dotaz je z me
strany naprosto ojedinely ojedinely a pripada me zbytecne prihlasovat
si kvuli nemu dalsi konferenci..

rozhodne me vsak prekvapu vase reakce a to ze dvou duvodu:
1) nejsem jediny, ktery ZDE  potreboval nutne pomoci s qmailem..
2) kdyz se tenhle problem vyresi, muze ho diky archivu vyresit vic
lidi.. a ti budou instinktivne koukat spis prave do linux na linux.cz

omlouvam se, jestli vam to vadi, ale rozhodne me nepripada, ze muj
dotaz byl od veci..
--
S pozdravem,
 Adam                            mailto:forum na webstation.cz