snap obrazovky v GNOME 1.4

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pondělí Únor 25 15:12:28 CET 2002

Dobrý den,
pro moje studenti připravuji učebnici XHTML a potřebuji udělat "fotku"
obrazovky, jak vypadá použití některých konstrukcí. Chci se proto zeptat,
jaká je na to kombinace kláves, případně jestli je potřeba natartovat
nějakého  dalšího démona a jaké je jeho nastavení. Používám GNOME 1.4 a
zatím Mandrake 8.1, ale chystám se k e-migraci na Debian 2.2r5 (až mi
přijde).
    Díky
        MaReK (T)
btw: To T v závorkách dává najevo, že si přeji, aby mi bylo TYKÁNO

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz