Unable to handle kernel paging request at virtual address 8dceeb80

Martin Kubin xkubin na jupiter.fi.muni.cz
Pondělí Únor 25 16:02:53 CET 2002

Petr Olivka napsal:
>Hi !
>
>  Mam problem s kernelem 2.4.17, uz asi 10x mi v poslednim tydnu
>vytuhnul a v kernel.log mam nasleduujici hlasky:
>
>kernel: Unable to handle kernel paging request at virtual address
>8dceeb80
>printing eip:
>c013d9ea
>*pde = 00000000
>
>lisi se jen virtualni adresa, eip je vzdy stejne, zjevne jde o tutez
>instrukci.
>
>co s tim ?

Rekl bych, ze jsem mel podobny problem. Zajimave bylo, ze se zacal
objevit az po upgradu z RH 7.0 na 7.2. Vyresil jsem to prelozenim
kernelu 2.4.18-rc2 (patch na 2.4.17). Zatim mi to jede asi tyden bez
potizi.

--
m.k.