rpmlib(PartialHardlinkSets)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Únor 26 00:15:46 CET 2002

On Mon, 25 Feb 2002, Peter Surda wrote:

> cau

> bleee to su tie hnusne redhetovske somariny. Skus upgradnut rpm na verziu z
> rawhide.

Ackoliv jsou prispevky od Petera velmi prinosne, proti posledni vete se
musim ohradit.

Nevim sice jak presne je to v RawHidu, ale zrejme se to nebude lisit od
politiky MandrakeSoftu a vyvojove verze nazvane Cooker, kterou jiz sleduji
nejaky ten patek.

Ta je prosim pekne vydavana s primarnim cilem: UMOZNIT TESTOVANI JAKO
CELKU!
Vsimnete si tam toho slova v CELKU. V celku znamena, ze si danou
verzi instaluji trebas pres FTP, z disku nebo z CDROM jako
kompletni instalaci, kdy se provede vse, s cim vyvojari pocitali.

Napriklad pri pridavani zdroje pro aktualizace balicku pro Cookera musim
odklepnout tlacitko, ve kterem mam zpravu o tom, ze Cooker verze neni
podporovana, ze je nestabilni a ze si ji tudiz instaluji na vlastni
nebezpeci.
I kdyz je v Rawhidu a v Cookeru obsazeno vzdy to nejnovejsi, nemusi to byt
vzdy bez problemove fungovat na stavajicim systemu.
I kdyz sam obcas si instaluji balicky z Cookera, jsem si vedom toho, ze to
nemusi fungovat tak jak by melo.

Cili zaver a rada zni: pokud nevite, co delate, tak z vyvojovych veci si
nic neinstalujte. Pripadne chyby potom nema smysl hlasit sem do
konference, kdyz je chyba v nespravnem pouziti balicku. Ve vetsine
pripadu, pokud to neni treba XFree, jde resit potreba novejsi verze
rekompilaci ze SRPMS balicku (ostatne kvuli tomu to bylo vymysleno)

R.V.