rpmlib(PartialHardlinkSets)

Úterý Únor 26 01:45:44 CET 2002

On Tue, Feb 26, 2002 at 12:15:46AM +0100, Radek Vybiral wrote:
> Ackoliv jsou prispevky od Petera velmi prinosne, proti posledni vete se
> musim ohradit.
Tu sa musim ohradit ja, to nehovorim len tak, ja totiz developujem nejaku vec
pre rpm. RedHatovske RPMka maju casto nieco ako
requires: rpmlib(CompressedFileNames) <= 3.0.4-1
A taketo nieco NIJAKY PAKET NEPOSKYTUJE, ked das napr. rpm -qf --provides
cesta_k_distribucii/i386/RedHat/RPMS/* tak nic take neukaze. Je to skryte
ktoviekde.

Preto "somariny" a "blee".

> Ta je prosim pekne vydavana s primarnim cilem: UMOZNIT TESTOVANI JAKO
> CELKU!
Jo, ale ked je to skryte tak sa to mina ucinkom, nie?

> Cili zaver a rada zni: pokud nevite, co delate, tak z vyvojovych veci si
> nic neinstalujte.
S tymto sa neda ine ako suhlasit.

> pripadu, pokud to neni treba XFree, jde resit potreba novejsi verze
Mike Harris, RedHatovsky maintainer XF86 ma na svojom webspace rpmka
aktualnych XF86, aj cvs verzie atd.

Aj ked je RedHat moja oblubena distribucia, ma iste nevyhody, ktore mi vadia a
bohuzial nevyzera, ze ich riesia :-(. Napr. trvalo 5 mesiacov, kym moj
bugreport zmenil status na "ASSIGNED", teda 5 mesiacov, kym to niekomu
priradili (!!!!). Na irce aj v imejlovej komunikacii su zamestnanci RH uplne v
pohode, ale k tomu, za co su zodpovedni, pristupuju veeelmi pomaly :-(. Trufam
si povedat, ze ja k supportu "svojim" userom pristupujem lepsie.

Dneska som nasiel zlu dependency v RPMku printconf (chyba zavislost od mpage,
bez toho to nefunguje) a poslal som bugreport maintainerovi, uvidime, co sa
stane.

Bye,

               I believe the technical term is "Oops!"