gtk_widget_set_style a cestina

Martin Zúber zuber na quick.cz
Úterý Únor 26 08:49:00 CET 2002

Dobry den,

narazil jsem na drobnou chybku pri zmene stylu v GTK, se kterou si nevim
rady. Vytvoril jsem si projekt v Glade jako jazyk jsem pouzil C a
vygeneroval zdrojaky. Po prekladu mam vsechna okna v cestine, cestina mi
chodi i pro zadavani do entries - vsechno ok.

Abych uzivateli naznacil, ze ma nejakou polozku vyplnit, rozhodl jsem se, ze
prislusnou GTK_ENTRY obarvim na zluto. Takze jsem provedl pred zobrazeni
okna:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
entry = lookup_widget(GTK_WIDGET(okno), "entry1");
styl = gtk_widget_get_style(GTK_WIDGET(entry));

// ozlutime pozadi objektu
styl->bg[0].red = 65535;
styl->bg[0].green = 65535;
styl->bg[0].blue = 0;

gtk_widget_set_style(GTK_WIDGET(entry), styl);

V momente, kdy tohle provedu a okno zobrazim, tak se zmeni font a misto
cestiny tam mam znaky z jine sady (zjevne ISO 1). Pro xfs jsem v konfiguraku
nastavil ceske fonty jako prvni, dokonce jsem i ve vyberu temat pro
GTK/GNOME nastavil natvrdo, ze chci pouzivat Helveticu v kodovani ISO 2. Ani
to nezabralo. Nemate nekdo podobnou zkusenost?

Jeste konfigurace: Linux Mandrake 8.0, GTK 1.2, GNOME 1.4.

S pozdravem,

Martin Zuber