sed

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Úterý Únor 26 17:11:07 CET 2002

On Tue, Feb 26, 2002 at 11:29:42AM +0100, Jan Houstek wrote:

> info

Geniální tutoriál k sedu je originální průvodce od Lee E.
McMahona ,,SED---A Non-interactive Text Editor`` z roku 1978.
Včera jsem si to četl a jedná se podle mého o nejlepší vysvětlení
sedu, jaké jsem potkal. Originální ps.gz soubory jsou k doptání
na
www.mit.edu/afs/athena/astaff/project/docsourc/doc\
/unix.manual.usersupp/18.sed/sed.PS
(a mnoha jiných, méně krkolomných místech). Samozřejmě, nesmí
vadit, že to je anglicky (našel by se nějaký dobrovolník na
překlad?).

	Hezký den

		Matěj

(našel by se nějaký dobrodinec, který by to přeložil?).

Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
	-- Alexis de Tocqueville