silne reklamni kafe (joke)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Únor 26 09:49:37 CET 2002

> omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, ale dnes jsem koukal na summary
mail
> z freshmeat.net z 21.2. a co tam na mě nekouká:

Tak jeste ja a uz fakt konec jo? :-)

Napadla me takova myslenka. Proc vlastne se Root (a nekteri jeho ctenari)
brani reklame na Microsoft. Zkuste se na to podivat z jineho hlediska.
Root podporuje Linux a Microsoft, tim, ze ma reklamu na Rootu, presypava
penize Rootu a umoznuje mu tak v dusledku vydavat clanky o Linuxu. Takze
vlastne reklama na Rootu je zpusob, jak tahat nahamounene panize z kapsy
Microsoftu na podporu Linuxu. Co chcete vic? :-))))

Navrh pro vlastniky a ctenare Roota:
udelejte to naopak! Vic reklamy od Microsoftu! Predpokladam, ze male
mnozstvi ctenaru Roota, pokud vubec nekdo ma zajem o Windows, takze pokud
Microsoft zadal konkretni pocet zhlednuti jeho banneru, tak cim vic se jich
zobrazi na Rootu, tim vic penez pro Root (potazmo Linux) a tim mensi
ucinnost Microsofti reklamni masaze na siroke obyvatelstvo! (mene banneru se
zobrazi na servrech, kam chodi lide Microsofti masazi ovlivnitelni).
Takze ctenari neprskejte, pokazde, kdyz uvidite Microsofti banner na Rootu,
uvedomte si, ze jste prispeli malickou castkou na podporu Linuxu a ochranili
jste jednoho nezkuseneho uzivatele pred moznym nakazenim!

S pozdravem Zdenek Bohm