silne reklamni kafe

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pátek Únor 22 10:41:36 CET 2002

Zdravim,

omlouvám se, že se k tomu ještě vracím, ale dnes jsem koukal na summary mail
z freshmeat.net z 21.2. a co tam na mě nekouká:

<copy>
-.-..- ------..---..--..--.--- --.---..-..--.  --- - --  --.  ---

::: A D V E R T I S I N G :::

Mind altering substance from Microsoft.

MicrosoftŽ Visual StudioŽ .NET from Microsoft  has arrived. Will the old
way of programming  survive?Click to find out:

http://ad.doubleclick.net/clk;3877415;6883727;b?http://www.msdn.microsoft.com/vstudio/

</copy>

Přece jen, z něčeho ten freshmeat.net musí žít, ne? :))

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne středa 20. únor 2002 08:43 MaReK Penguin Olšavský napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]----------------[ xpj3k ]-
-> no!future consulting:  http://www.nofuture.cz