rpmlib(PartialHardlinkSets)

Úterý Únor 26 12:41:10 CET 2002

On Tue, Feb 26, 2002 at 10:07:34AM +0100, Radek Vybiral wrote:
> Cili pokud mam RPM, ktere je sestavene na RawHidu a mam s nim problemy na
> RH 7.x a pise mi to napr. vyse uvedenou hlasku, bude zrejme problem v tom,
> ze nemam VSECHNY POTREBNE KNIHOVNY CI VERZE PROGRAMU, ktere byly na
> systemu pritomny pri sestavovani tohoto baliku.
Ale o to tu ide, ze zistit CO potrebujes je zlozite, lebo je to skryte. Keby
tuto provides nejaky package mal, tak som ticho, ale ziadny ju nema.

> Pro me z toho pouze ten zaver, ze jsem udelal neco, s cim
> vyvojar/packager/system managment nepocital a proto dostavam chybovou
> hlasku. Urcite se to _ale neda nazvat neci "somarinou"_!!
Hmm podla mna ide o nedostatok v RPM, presnejsie v redhetovskom RPM.

> Reseni je proste, rekompilace ze SRPMS a pouceni do budoucna je pro me to,
> ze nelze volne prebirat balicky a ocekavat jejich 100% bezproblemovou
> instalaci.
To je tiez pravda.

> K tomu muzu dodat pouze jedine: projdi si archiv konference Cooker, kde je
> videt reakce a i vysledek toho, jak po ohlaseni chyby je s ni vyvojari
> MandrakeSoftu nalozeno. Zjisteni bude velmi prijemne, to mi ver.
Ono ja ani tak nemam problemy chybu najst, v tom mi pomahaju a to velmi
rychlo, do par hodin, ale potom nechcu vypustit update. Ozaj nevyriesenych
chyb mam strasne malo, ale kym to ONI releasnu tak to trva. Takze na produkcne
masiny si musim davat vlastnorucne buildovane RPMka :-(

> Naposledy jsem reportoval to, ze mi nefunguje instalace pres HTTP server
> pri ziskani adresy pres DHCP. Vymenil jsem si nekolik mailu primo s jednim
> hlavnich developeru a nakonec jsem zjistil, ze jsem tu jeste mel
> pozustatky s laborovanim s bezdiskovymi stanicemi a DHCP se snazilo poslat
> obraz grubu, coz docela slusne ten instalak rozhodilo.
Yo, lebo ten chce kickstart subory (aspon v RH to tak robi) :-)

BTW ten bug, co som vcera spominal, bol uz par dni postnuty na bugzille presne
s tym odporucanym riesenim, na ktore som dosiel aj ja. Problem je, ze podla
mna oprava bude az nasledujucom RH.

> R.V.
Bye,

Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!