kompilace jadra a lost interrupt

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Středa Únor 27 08:53:26 CET 2002

Zdravim,

Vcera jsem do sveho RH6.2 kompiloval jadro - nasel jsem 2.2.17. Nevedla
mne k tomu touha po dobrodruzstvi, nybrz instalace lm_sensors, ktera s
"beznym" jadrem 2.2.14-5 nesla ( unresolved blabla...).

Po kompilaci novejsiho byly sensory bezproblemove, jenze problem nastal
s CDROMkou. Kdykoli jsem se snazil pripojit disk, dostal jsem tuhy
system a lost interrupt jednou za 5 minut. A mechanika se neroztoci. U
stareho jadra tohle perfektne funguje bez jakehokoli problemu. V archivu
jsem nasel parametr ide=nodma. to jsem zatim nezkousel, ale zajima mne i
pricina, je to problem daneho jadra neboi meho systemu ? To ide=nodma
funguje?

Pak mi to taky nechce spapkat driver na emu10k1 (ve starem opet bez
problemu). At to mam jako modul, nebo primo v jadre, soundcore jako
modul nebo v jadre, nic nefunguje, "cat /dev/sndstat" pise neco jako
zarizeni neexistuje. A pritom v dmesg mi to napise FOUND, IRQ10 atd...

Pokud neco nekoho napadne, diky, vcera jsem jadro kompiloval asi 5x a
checkovani 20GB disku nebylo z nejrychlejsich.

Vasek

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer