default aktivacia mousekeys v XFree

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Únor 27 10:38:18 CET 2002

pozeral som manualy, aj nejake vyhladavanie cez google, ale mozno som zle
zvolil klucove slova ( a manual prilis obsiahly nie je )

ako dosiahnem, aby som hned po nastartovani XFree mal aktivovane pohybovanie
mysou cez numpad ( mousekeys t.j CTRL+SHIFT+NUMLOCK )

neviete ma niekto nakopnut spravnym smerom ? ( aj v archive bola len rucna
aktivacia, ale nie aby to bolo default )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying