Linux Thin Clients part 1

Středa Únor 27 12:21:23 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 11:41:38AM +0100, Petr Cech wrote:
> he? kernel pripoji nfs i smb bez problemu. staci zapnout podporu v kernelu a
> pro smb jeste doinstalovat smbfs (soucasti samba. vetsinou se balik takhle
> jmenuje) s smbmount smbumount
To ma hodnotis dost nizko :-)

> man mount
man brain (sory nedalo mi)

Ide o to, ze musim ZVNUTRA X sessny (ktora bezi na servri) pristupovat k
diskom, ktore su fyzicky pripojene na "thin clientovi". Na SERVRI mountovat
nieco co moze kazdu chvilu odist nemam zaujem a mountnutim na clientovi
pozadovany vysledok pochopitelne nedosiahnem.

Okrem toho som zistil, ze cez smb aj nfs obcas nefunguje spravne ked zdialam
supermountnute disky.

Teda zostava FTP a snad dnes najdem trocha casu, aby som to rozchodil.

> 				Petr Cech
Bye,

 - "The world we're living in lies always in darkness."
 - "That's why we're seeking the light."