Linux Thin Clients part 1

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 27 12:37:55 CET 2002

> Ide o to, ze musim ZVNUTRA X sessny (ktora bezi na servri) pristupovat k
> diskom, ktore su fyzicky pripojene na "thin clientovi". Na SERVRI mountovat
> nieco co moze kazdu chvilu odist nemam zaujem a mountnutim na clientovi
> pozadovany vysledok pochopitelne nedosiahnem.

Na thin-klientu bezi linux, ne? Na thin-klientu jsou disky. Proc by kernel
na thin-klientu nemohl pripojit disky na thin-klientu??

(To ze klient ma navic / na nfs a pouziva se prevazne k zobrazovani
barevnych okenek ze serveru prece tomu nemuze vadit). Napada me jen to, ze
se mu je nechce mountovat na rekneme /mnt, kterezto je na nfs. To je ten
problem, ktery resite/is?

--
Honza Houstek