Linux Thin Clients part 1

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Únor 27 14:53:41 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 12:37:55PM +0100, Jan Houstek wrote:

> Na thin-klientu bezi linux, ne? Na thin-klientu jsou disky. Proc by kernel
> na thin-klientu nemohl pripojit disky na thin-klientu??
>
> (To ze klient ma navic / na nfs a pouziva se prevazne k zobrazovani
> barevnych okenek ze serveru prece tomu nemuze vadit). Napada me jen to, ze
> se mu je nechce mountovat na rekneme /mnt, kterezto je na nfs. To je ten
> problem, ktery resite/is?

Ale neee. Shurdeek ma stanici tu bootne pres nfs-root,
IMHO se pres X-cosi pripoji na server (XDM)
a ted resi, jak se provede nasledujici:

Uzivatel u stanice da disketu do mechaniky (priklad) a pripoji
si ji.

Potiz je v tom, ze shell, ktery na uzivatele mrka, nebezi
na jeho stanici, ale na serveru --- a ten tudiz na pokus
o mount nemuze kladne reagovat.

Proto potrebuje sdilet disk ze stanice na server.

IMHO se to da rozumne resit tak, ze se WM pusti na stanici,
autentifikace se udela treba pres NIS a pristup na server
a pousteni dalsich aplikaci se realizuje pres SSH ci tak neco.

Jenom v tom pak maj slabsi povahy trochu chaos :-))

Pekny den

(Hmm. Doufam, ze nepisu uplne mimo tema :-( )
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz