cerv adore

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Únor 27 13:40:10 CET 2002

Pavel Kankovsky wrote:

> Videl jste, jak to vypada uvnitr sendmailu? Pokud nechcete mit nocni mury,
> tak se tam radsi nedivejte, ale toho, kdo to videl, spis presvedcite, ze
> cerna je bila, nez ze je v i v te nejnovejsi verzi sendmailu mnozstvi der
> mensi nez male. (Ovsem rekneme si otevrene, ze takovych programu je mnohem
> vic.)

Na kterou verzi presne jsi se Pavle dival?

Zhruba posledni tri roky je sendmail vyvijen komercne pod Sendmail Inc.
a jejich fulltime programatori maji na praci hlavne cisteni,
optimalizaci a bezpecnost kodu spolu se zprehlednenim architektury
(milter a pod).

Takze by me zajimalo, jak s tim pokrocili a jak jsou daleko,
sam jsem nemel cas udelat audit verze 8.12.x. a velmi privitam
konkretni postrehy.

pk