mozilla bez window managera nereaguje na klavesnicu ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Únor 27 15:11:21 CET 2002

zdravim ...

narazil som na zaujimavu situaciu a skor ako to budem reportovat niekam do
bugzilly, rad by som sa uistil, ze chyba nie je medzi klavesnicou a
obsluhou, ale naozaj inde ..

ked si spustim mozillu bez window managera, tak mi vobec nereaguje na
klavesnicu ( .tj nic nikam nezapisem .. nenapisem URL, ani nic podobne )

mozilla 0.9.8 ( mozilla-0.9.8-6mdk )
Mandrake 8.1

pokial ten isty user ma spusteny aj window manager ( skusal som so zakladnym
twm ), tak uz je situacia v poriadku a 'šicko hrá'

mate s tym niekto podobne skusenosti, alebo som nieco vazne zabudol ?

skusal som hladat nieco podobne ( keywords: mozilla, "window manager",
keyboard ) cez google a aj v bugzille, ale zatial nachadzam len uplne ine
veci ...

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying