FUN: Googlewhacking

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Únor 27 15:10:41 CET 2002

Pěkný den přeji,

nejenom prací je člověk živ a proto jsem si dovolil poslat takovou malou
zábavnou zprávu.

Dočetl jsem se, že existuje nová zábava pro lidi, kteří se snaží z
google.com dostat jediný výraz nazvaná googlewhacking:
http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=1020130332&t=it

Jelikož jsme v konferenci zaměřené na Linux, tak jsem použil jedno ze slov
linux, další už jsem zvolil s ohledem na naše poměry, tj. klaus a zeman :)

Po chvilce zkoušení jsem obdržel jeden bod, protože kombinace slov "klaus
zeman linux becherovka" dává právě jeden výsledek.
http://www.google.com/search?hl=en&q=klaus+zeman+linux+becherovka

Pokud někdo najdete ještě zábavnější kombinaci, může se třeba vytvořit
nějaká stránečka.

R.V.