USB flash drive

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Únor 27 20:57:58 CET 2002

On Wed, 27 Feb 2002 10:53:35 +0100, Jan Klugl wrote:

: v ceniku jsem narazil na tuhle zajimavou vecicku za celkem rozumnou
: cenu. Ma tohle nahodou nekdo rozchozene v Linuxu?

Videl som v cenniku scanner, bude mi v Linuxe fungovat? Co ocakavate,
ze sa dozviete bez uvedenia konkretneho typu alebo aspon vyrobcu?

Ak podporuje USB storage class, tak ano. Ak nie, tak skoro urcite nie.
Slusny vyrobca to podporovat bude (uz len preto, ze tym padom
nemusi robit driver pre windoze), ale s istotou sa to povedat neda.

BTW, ak myslite tie "privesky na kluce" s par MB pamati myslene ako
nahrada diskety, byvaju dost predrazene. Dnes sa da kupit 128 MB compact
flash karta za nieco cez 3000 korun a USB citacka za nejakych 1500.
Uvodna cena vychadza sice vyssia, ale kapacita je tiez vyssia
a ceny CF kariet idu dost rapidne dolu.

Zdravi
--
                                      Stano