USB flash drive

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Čtvrtek Únor 28 12:30:22 CET 2002

> : v ceniku jsem narazil na tuhle zajimavou vecicku za celkem rozumnou
> : cenu. Ma tohle nahodou nekdo rozchozene v Linuxu?
> Videl som v cenniku scanner, bude mi v Linuxe fungovat? Co ocakavate,
> ze sa dozviete bez uvedenia konkretneho typu alebo aspon vyrobcu?

Tak to se omlouvam, nabyl jsem presvedceni ze tyto legracky
funguji vsechny stejne. Ale presto, kdyby se ozval nekdo kdo
to v Linuxu pouziva, aspon bych vedel ze 'je to mozne'.

Jinak jmenuje se to Transcend USB flash drive. Kapacity 32MB-1GB.

> BTW, ak myslite tie "privesky na kluce" s par MB pamati myslene ako
> nahrada diskety, byvaju dost predrazene. Dnes sa da kupit 128 MB compact
> flash karta za nieco cez 3000 korun a USB citacka za nejakych 1500.

Predrazene? 32MB privesek stoji 1249,-, 64MB 1750,-, 128MB 2889,-.
Do toho bych sel, nezda se mi to predrazene. Navic se mi nedavno stalo
ze jsem neco nemohl dostat z diskety, to si clovek hned uvedomi ze
flash je flash...

--

                                    Jan Klügl