hexl-mode (Re[3]: sed + odstraneni konce radek))

Středa Únor 27 22:42:07 CET 2002

On Wed, 27 Feb 2002, Pavel Janík wrote:

> Zkoušel jsi vůbec hexl-mode?

A jak si myslis, ze jsem prisel na to, ze to tohle vyvadi?
Spustil jsem emacs, co mam tady pribaleny k RH 6.2 (20.7), otevrel soubor,
dal M-x hexl-mode, a pak jen chvilku drzel Delete...

Ovsem podobne ho z miry vyvedlo i search and replace (M-%). Nemluve o tom,
ze vyhledavani by melo fungovat i pres konce radek vytvorene formatovanim
pro ucely zobrazeni...coz mi tedy rozhodne nefunguje. A to je velka
chyba, pokud s tim mam seriozne editovat binarni soubory.

> Rád to opravím, pokud mi řekneš, jaká akce by to měla být.

Delete odjakziva dela to, ze smaze znak, na kterem je kurzor a nasledujici
znaky posune o jednu pozici doleva. I kdyz u binarniho souboru to nemusi
byt vzdycky zadouci chovani -- v takovem pripade by nemel delat nic.