Promise SuperTrack SX 6000

Peter Molnar linux na stillking.com
Čtvrtek Únor 28 04:26:50 CET 2002

Pouzivam (chci) distribuci Slackware 8.0, ale radic se mi nepodarilo
rozchodit (momentalne tam ma dalsi disk
z nainstalovanym Slackware 8.0. z ktereho se to ppokousim rozchodit).
Skompiloval jsem
jadro 2.4.17 s podporou pro i2o a i2o block device. Ovladace ktere jsou
na webu Promise hlasy segmentation fault.

Origos ovladace s RH7.1 slapaly ok s IEI ROCKY-3702 mabem. To byla
asi jedina kombinace, kdy to fungovalo bez jakykoliv vyhrad.

Pri bootu  (pokud prerusim inicializaci BIOSu SuperTracku) boot probehne
normalne(v opacnem pripade kernel panic).

Inicializace BIOSu radice sama od sebe neprojde korektne? Nevytuhne ten

Mel jsem na mysli inicializaci BIOSU na karte pri startu systemu (ne
inicializace disku do pole - to probehlo v poradku)

BIOS po restartu nebo pri vyskoceni z jeho setup programu, nepipe porad
ten radic, blbne to i s WinNT/2000? Pokud je cokoliv z toho pravda, tak
mate smulu, radic se nema rad s vasi deskou.

Pod Win2k jsem to neskousel nicmene na tyhle desce(Intel) se vsechno
tvari v poradku (AOpen fakt nefungovala)

Disky byly zinicializovane v BIOSu a typ OS jsem nastavil na "Other OS".

Neni mozna lepe nastavit si v BIOSu jako OS volbu Linux? I s ni original
drivery padaj?

Na INetu psali, ze se OS Type ma nastavit na Other OS jinak to
nepracuje :)))

Dalsi kroky by mel byt rozdeleni na partisny a sformatovani
Jak muzu pole rozdelit na partisny (fdisk /?????) ?

Nevim na jake zarizeni mam dat fdisk. V dmesg je hlaska
i2o/hda: bla bla, ale nevim jak mam na tohle pouzit fdisk - mozna bych
ho mel vytvorit pomoci mknod?

Poradte please (z hardwarovym RAID nemam zadne zkusenosti)

Diky

	Peter Molnar