DHCP

Čtvrtek Únor 28 23:43:14 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 09:59:06PM +0100, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> To může být hezké to vypnutí portu. Pokud to však udělá ten "zlý"
> DHCP jako první,
Ako? Nema heslo k svicu.

> asi nastane vážný problém. Pak už je to spíše souboj adminů, než souboj DHCP
> serverů :-)
Ne adminu, to su "zli useri" :-) Ked su na lane 2ja admini ktory chcu mat
kazdy svoj DHCP server, tak potom je ta siet nejaka divna.

> BTW: Na HUBu tento postup asi nefunguje že?
Musi byt manazovatelny.

> Stejně by mě ten skript zajímal. Neznám totiž metody, jak se switch dá
> nastavovat. Dá se to někde najít?
No ten moj skript to len zisti, zrusit ho musim manualne cez telnet. Ako som
to zistil? Spravil som snmpwalk a odhadol som, co su mek adresy a ono to bolo
spravne :-). Tak som to zautomatizoval.

> Bye Kit
Bye,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.