DHCP

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Únor 28 09:11:14 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 01:08:55AM +0100, Zdenek Horak wrote:
> Nerobim, jde mi spis o konfilkt - kdyz mi nekdo na "klientske" stanici
> rozchodi druhy DHCP server a bude pridelovat "fake" IP adresy, adresu
> brany...  o to mi jde.

Zalezi na tom, zda-li dotycna adresa mela jiz IP adresu pridelenu, v
takovem pripade posle DHCP serveru od ktereho ji mela zapujcenou
zadost o prodlouzeni vypujcky. Takze v takovem pripade dostane
korektni adresu od puvodniho DHCP.

Pokud je to ale nova stanice, tak posila zadost na broadcast adresu
a pak je chovani site se dvema DHCP servery neodhanutelne.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       UNIS Computers          mpetricek na uniscomp.cz