DHCP

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Čtvrtek Únor 28 10:19:36 CET 2002

Miroslav Petricek wrote:

> Zalezi na tom, zda-li dotycna adresa mela jiz IP adresu pridelenu, v
> takovem pripade posle DHCP serveru od ktereho ji mela zapujcenou
> zadost o prodlouzeni vypujcky. Takze v takovem pripade dostane
> korektni adresu od puvodniho DHCP.

	Mé zkušenosti s Win stanicemi jsou takové, že si vezme IP adresu, která
přijde dřív. Také mám jednu zkušenost s DHCP serverem na stanici -
přetáhl na své adresy stanice z jeho blízkého okolí (síťově). Takže ta
původní otázka mi moc teoretická nepřipadá. :-)
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418