Jak zkontrolovat intergitu instalacnich RH72 CD

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Únor 28 11:48:02 CET 2002

On 28 Feb 2002, Pavel Lisy wrote:

> Dobry den
>
> v posledni dobe jsem instaloval mnohokrat RH 7.2 a zda se mi ze mam
> nejak spatne vypalena instalacni CD. Je nejaky jednoduchy zpusob jak to
> zkontrolovat?
>
> Predpokladam, ze by to melo jit pres MD5 ci GPG, ale jak se to udela?
> Muzete mi nekdo doporucit nejaky navod, z man rpm jsem to nepochopil.

linux.juristic.cz - clanek 'Co je to MD5', je tam i ukazka pouziti.
A mam pocit, ze postup najdete i v instalacni prirucce k rh71cz, ale tim
si nejsem jist.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..