Jak zkontrolovat intergitu instalacnich RH72 CD

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 28 11:55:05 CET 2002

On 28 Feb 2002, Pavel Lisy wrote:

> Dobry den
>
> v posledni dobe jsem instaloval mnohokrat RH 7.2 a zda se mi ze mam
> nejak spatne vypalena instalacni CD. Je nejaky jednoduchy zpusob jak to
> zkontrolovat?
>
> Predpokladam, ze by to melo jit pres MD5 ci GPG, ale jak se to udela?
> Muzete mi nekdo doporucit nejaky navod, z man rpm jsem to nepochopil.

Co je tezkeho na tom pustit 'rpm -K *.rpm' ??

Pokud mate na mysli ostatni soubory krome RPM balicku, tak krome image
disku, ktere maji take MD5 sumu to kontroluju pouze tak, ze to lze bez
problemu precist. Ostatne kdyby to nefungovalo, tak nepujde spustit cela
instalace.

R.V.