offline squid

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Čtvrtek Únor 28 10:08:49 CET 2002

Hello Petr!

Wednesday February 27 2002 17:38, you wrote to All:

 PD> Diky. Mate s tim nejake zkusenosti? Podle me to musi byt priserne
 PD> pomale, kdyz to interpretuje Java. Nic proti Jave, ale zrovna na
 PD> proxy
 PD> server.... Ale podle stranky to vypada  hezky (filtrovani reklam.
 PD> prouzku,....).

na stroji Pentium (classic) 166MHz, 64MB RAM mam sendmail, bind, mysql,
apache, rc5proxy, rc5client a 2x smartcache (jedna zahazuje reklamy a
cookies apod., druha ne). Je tu asi 100 uzivatelu, realne v jednom
okamziku neco sosa asi 5 lidi soucasne. Cache ma velikost asi 5GB.
Upgradovat stroj budu brzy, to je jasne, ale bezi to velmi slusne.

Java je pomala kdyz se v ni napise klikaci aplikace. Scache neni
klikaci ;-)

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/